maandag 28 november 2011

NOTD: Groen & Zilver


De NOTD van vandaag is 2 lakjes van OPI namelijk de groen blauwe kleur Austin Tatious Turquoise en de Silver Shatter. Die laatste hebben jullie al voorbij zien komen in deze NOTD en eigenlijk heb ik weer precies het zelfde gedaan, alleen dan met een andere basis kleur. Benieuwd naar het resultaat? Kijk verder..


Ik ben echt gek op de kleur Austin Tatious Turqouise, je kon ook al zien dat hij in mijn top 10 herfstnagellakken zien. Ik vind het met name een hele leuke kleur omdat ie lekker shimmery is en de combinatie tussen blauw en groen is natuurlijk heel mooi. De Silver Shatter heb ik alleen op mijn ringvinger aangebracht, omdat ik toch nog weer iets anders wilde toevoegen dan gewoon alleen simpele nagellak. Als ik eerlijk bent, vind ik shatter nagellak heel erg leuk, maar de zilveren versie vind ik niet heel erg geweldig als je hem op al je nagels aanbrengt. Ook met name omdat de kleur die er onder zit er niet heel goed doorheen komt.




De nagellakken van OPI zijn te koop bij o.a. Sephora, Mooi en een aantal filialen van de DA drogist en ze kosten €13,95 per stuk. Behalve bij de Sephora, want daar heb je standaard 15% korting en dan betaal je voor een nagellak €11,86 dat is natuurlijk altijd leuk!
Dit was weer een NOTD en hopelijk volgen er snel nog meer ;)

Wat vinden jullie van deze combinatie?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten