zondag 11 september 2011

NOTD: Nude met een beetje bling



Ik was mijn nagels aan het lakken vandaag en terwijl ik de nude rose kleur aanbracht, dacht ik: 'ik mis wat'. Eerst zat ik te twijfelen of ik misschien iets met colour blocking wilde doen of iets met nail art. Maar nee uiteindelijk gebruikte ik een geliefde nagellak van mij, die ik al een tijdje niet meer had gebruikt..... Een shatter nagellak van OPI. Al nieuwsgierig..?


Natuurlijk begin je voordat je nagellak gaat aanbrengen met een goede basecoat en hiervoor gebruik ik de Start to Finish van OPI, daarna heb ik op al mijn nagels de kleur Nude Rose van de Maybelline Forever Strong Pro lijn aangebracht. Nadat mijn eerste laagje droog was, hup nog een tweede laagje eroverheen voor het mooiste resultaat.


En als klapper (of klappertje) op de vuurpijl heb ik op mijn beide ringvingers de Silver Shatter polish van OPI aangebracht. Ik had niet zo'n zin in gewoon alleen maar nagellak, maar was nou ook niet echt in de stemming voor super knallende nagels met nail art en wat dan ook. Dat is ook leuk, maar daar had ik gewoon niet zo'n zin in. Om dan toch nog iets leuks van mijn nagels te bakken, ben ik gegaan voor een shatter lakje. Nu heb ik een zwarte, blauwe en een zilver en in mijn ogen leek de zilvere het beste passen bij deze kleur. Om ervoor te zorgen dat mijn nagels lekker snel droog zouden zijn, gebruikte ik de Essence dry drops (ja die werken echt!). Ik vind het wel een leuk resultaat, nog steeds lekker simpel, maar toch met een kleine twist ;)

Wat vinden jullie ervan en wat is/zijn jouw favoriete nagellakjes?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten