donderdag 8 september 2011

Catrice Captain Sparrow's Boat


Gister konden jullie dit lakje al voorbij zien komen in mijn shoplog filmpje en vandaag laat ik jullie swatches van dit lakje zien en vertel ik jullie wat ik ervan vind. Zoals je al op de foto kunt zien, is het een zwart/grijs/zilver lakje met een shimmer (niet een echte glitter) en het schijnt een dupe te zijn van een Chanel lakje, welke weet ik niet precies. Ben je al nieuwsgierig?....


Catrice is weer bezig met een verandering in het assortiment en toen ik gister bij mijn Kruidvat was, zag ik tot mijn blije verbazing dat de nieuwe collectie er al was! Dit is een lakje uit het nieuwe assortiment: Captain Sparrow's Boat. De kwaliteit is uiteraard de kwaliteit die we van Catrice kunnen verwachten en die is goed ;)



Ik vind de kleur echt supergaaf en ik weet zeker dat dit een favoriet gaat worden van dit najaar in mijn nagellak collectie. Ook al is het een vrij donker lakje, toch vind ik dat je het prima kunt dragen voor allerlei gelegenheden. De kleur, kwaliteit en prijs (€2,49) maken het gewoon tot een super mooie, leuke en zeer draagbare lak!

Hebben jullie het nieuwe assortiment van Catrice al gespot en eventueel nog iets leuks gekocht?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten