dinsdag 6 september 2011

Replay jeans spirit!


Jullie konden in mijn shoplog artikel al lezen dat ik dit parfum had gekocth: Replay jeans spirit! En vandaag krijgen jullie er dan eindelijk een review van te lezen. Ik moest er even een tijdje over na denken wat ik nou precies van deze geur vond, maar hier ben ik dan met de uiteindelijke conclusie.... Nieuwsgierig? Lees verder ;)


Jeans spirit! dat is de naam van dit parfum. Wat verwacht je nou van een parfum dat jeans in de naam heeft? Nou ik verwachtte een beetje een zwaar geurtje, maar wel met wat lichte accenten er doorheen, zodat het toch ook nog wel lekker fris zou zijn.


Sommige van jullie kennem misschien het luchtje van Diesel Fuel for Life Denim Collection. Nou, deze doet me daar wel een beetje licht aan denken. Zoals ik als dacht is het niet een mega fruitig en zoet geurtje, maar meer iets zwaarder wat toch ook nog wel geschikt is voor ons, jonge meiden, niet dat we gelijk naar oudere vrouwtjes gaan ruiken ;)

Het jammere vind ik wel het flesje, niet dat er iets mis mee is hoor, maar bij een jeans luchtje had ik toch wel meer zoiets verwacht als dat Diesel bij hun Denim Collection parfum hebben gedaan. Dit is verder een mooi flesje met een roze vloeistof, maar ik persoonlijk zou het flesje iets stoerder en een meer jeans achtig uiterlijk hebben gegeven.


Mijn conclusie, ik vind het een lekker luchtje, maar met name voor in het najaar en de winter. Het flesje is schattig, maar ik persoonlijk zou het een ruiger uiterlijk hebben gegeven. Dan nu de prijs, voor dit flesje van 20 ml. eau de toilette betaalde ik €13,99 een prima prijs dus ;) Ja, ik ben tevreden over deze parfum en ga er zeker veel plezier van hebben!

Hebben jullie dit parfum al geroken en wat vinden jullie ervan?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten