vrijdag 16 september 2011

NOTD: Rusty but Sexy


Vandaag (weer) een nieuw lakje van Catrice de kleur: Rusty but Sexy. Zoals je al wel op de foto kunt zien, is het een roest achtig lakje waarbij de oranje kleur toch wel overheerst. Benieuwd naar hoe deze lak er op je nagels uitziet??


1 Woord: GE-WEL-DIG! Wow, wat een fantastische kleur is dit zeg. Ik ben gewoon helemaal flabbergasted en fan :) Dit is sowieso een van mijn favoriete voor het najaar. Naast de super toffe kleur, is de kwaliteit van het lakje ook weer prima, goede dekking (na 1 laagje zit ie al mooi), geen streperige lak en hij blijft ook redelijk lang op mijn nagels zitten (gemiddeld 3 dagen) zonder te chippen.



Wat kan ik nog meer zeggen over dit lakje? Geen idee, ik heb alleen maar positieve dingen over deze nagellak te zeggen. Ook al past hij niet echt bij iedere outfit, het is toch echt zeker een super mooie kleur, desnoods stem ik mijn kleding gewoon af op mijn nagellak of zorg ik gewoon voor colorblocking ;) Zoals iedereen inmiddels wel weet, maar toch nog even voor de zekerheid de Catrice lakjes zijn te koop bij het Kruidvat voor een prijs van €2,49.

Wat vinden jullie van deze kleur en wat is jullie favoriete kleur voor het najaar?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten