zaterdag 3 september 2011

Maxfactor Smokey Eye Effect Eyeshadow


Maxfactor is een merk waarvan ik persoonlijk vind dat het goede producten heeft. Ik heb dan ook een aantal Maxfactor producten en laatst heb ik besloten om de Smokey Eye Effect Eyeshadow is te gaan proberen. Omdat ik groene ogen heb en men zegt dat door paarse kleuren je ogen extra opvallen, heb ik de kleur: Purple Dust gekozen. Ben je benieuwd naar swatches en mijn eerste indruk?
... lees dan even verder ;)

Op het eerste ogenblik vind ik het ergens een beetje als een raar product ogen, gaat het echt werken? Breken de shadow "sticks" niet snel af? Is het mijn geld wel waard? Dat zijn eigenlijk de eerste ideeën die bij mij opkomen.


Om maar ergens mee te beginnen, ik vond de kleuren combinatie best wel heftig op het eerste gezicht. Zeker ook omdat er wordt gezegd dat je er zowel een look voor overdag als voor 's avonds mee kunt creëren. En persoonlijk vond ik dit wel wat heftig ogen voor een gewone schooldag, maar... Na wat geprobeerd te hebben, kwam ik dus inderdaad tot de ontdekking dat dit best wel prima kleuren zijn die je ook gewoon overdag kunt dragen. Het handige van deze stift is dat je de kleuren zo intens kunt maken als je zelf wilt, want natuurlijk heel fijn is!



Ja mijn eerste indruk van dit product is dat het superfijn is, eigenlijk net zoals de andere Maxfactor producten die ik tot nu toe heb gebruikt. En het is inderdaad waar, ze laten mijn groene ogen meer opvallen, dus dat is wel een leuk bijkomend feitje ;) Voor deze Smokey Eye Effect Eyeshadow heb ik €13,99 ( het kan ook zijn dat het een euro minder was) betaald bij de Kruidvat en er zijn in totaal 5 kleuren beschikbaar.


Het is dus de bedoeling dat je stap 1 over je gehele ooglid aanbrengt en dan stap 2 kan je aanbrengen in de buitenste ooghoek en omhoog werken naar je crease toe. 
Ik ga binnenkort nog een keertje een Face Of The Day (FOTD) laten zien waar ik dit product voor gebruik, dus dan kun je zien hoe het eruit ziet als ie gedragen wordt ;)

Tot snel,
xo Jasmijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten