maandag 19 september 2011

Catrice 660 I'm a Star & Essence nail art topper 07 Soft Touch


Vandaag weer een nieuw lakje uit het vernieuwde nagellak assortiment. Om het een beetje meer te maken dan alleen simpelweg een nagellak, brengen we er een laagje van een nieuw Essence lakje overheen aan. Benieuwd naar de resultaten??


I'm a Star is een super mooie donker khaki kleur met bruin, goud en aarde tinten erin. De lak is geen creamy lak, maar bevat een lichte shimmer. Ik vind het een prima lakje voor de herfst en past ook zeker weten bij een hoop van de nieuwe fashion items die dit herfstseizoen helemaal in zijn! De kwaliteit is zoals alle Catrice nagellakken, erg fijn dus ;) En de prijs is natuurlijk ook heel aantrekkelijk, €2,49.


Om een net iets anders effect aan mijn nagels te geven, heb ik de nieuwe Essence nail art topper in 07 Soft Touch. Wat doet dit nou met je nagels? Nou het geeft een matte finish over iedere nagellak die je als eerst hebt aangebracht, in mijn geval dus de I'm a Star nagellak.



Ik vind het echt een heel leuk effect geven aan mijn nagels, weer eens wat anders ;)  Je ziet toch nog wel steeds de shimmer in de nagellak zitten, maar het glanst niet meer zoals eerst. Het geeft ook gewoon een "zachte" nagel als eindresultaat. Ik had van te voren namelijk het idee dat mijn nagel met een mat effect een soort van ruw zou worden, maar dat is dus niet het geval het is gewoon net als bij iedere andere lak. Dit lakje is voor €1,79 te koop bij iedere Kruidvat die ook het extra Essence nail art vak heeft. Zeker een leuk prijsje voor een leuk en apart lakje!

Wat vinden jullie van de lakjes die ik op heb, is het iets voor jou?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten