woensdag 28 september 2011

NOTD: Catrice Marilyn & Me


Vandaag een lakje op mijn nagels dat jullie in mijn laatste shoplog filmpje konden zien. Het is een super mooi lakje (vind ik) van Catrice genaamd Marilyn & Me. Ja ik moet toch zeggen, Catrice is wel erg goed met het bedenken van namen! Dit is een lakje uit de nieuwe collectie, mijn eerste indruk? Lekker fel kleurtje, maar toch ook nog geschikt voor het najaar.


Marilyn & Me ziet er in het flesje nog niet eens zo fel uit. Ik moet bekennen dat ik dacht dat het een donkerdere meer bloedkleurige rood zou zijn, maar dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn. Deze nagellak is lekker fel, maar wel mooi rood en bevat subtiele glittertjes (niet echt flakies, maar gewoon een klein glittertje).


Hij brengt goed aan, zoals alle Catrice lakken, en blijft ook gewoon redelijk lang en mooi op je nagels zitten. Ik vind het een prima kleurtje, zeker ook voor de feestdagen (Sinterklaas en Kerst) en voor slechts €2,49 kan je hem bijna niet laten liggen ;)

Wat vind jij van dit kleurtje?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten