donderdag 1 september 2011

NOTD: OPI La Paz-itively Hot


Vandaag heb ik naast een filmpje ook een Nail Of The Day (NOTD) voor jullie. Jullie konden dit lakje al zin in mijn tinie tiny shoplog artikel en vandaag heb ik hem op mijn nagels en dacht, ja ik ga er even een artikeltje over schrijven ;) Benieuwd naar meer foto's....?! Lees verder ;)



Nou laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen, ik vind deze kleur echt helemaal te gek! Het is een lekker fel roze kleur, die zowel voor de zomer, maar zeker ook in de herfst/winter zeer geschikt is :) De lak dekt super goed en is lekker creamy, wat ik altijd wel zo fijn vind. De finish van deze lak is licht glanzend, nou doe ik er dan altijd nog een top coat die wat extra "shine" geeft erover heen, want daar hou ik wel van.

 


Ja, ik ben heel erg blij met deze nagellak! Een heerlijk kleurtje en een goede (zoals we gewend zijn van OPI) kwaliteit en hij blijft ook lekker lang en mooi op de nagels zitten. Ik kocht dit lakje bij OPI en dan heb je een standaard korting van 15% wat betekent dat ik €11,86 heb betaald in plaats van €13,95. Nou dat is toch altijd wel weer even leuk ;)


Wat vinden jullie van dit kleurtje en wat is jouw favoriete nagellak?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten