vrijdag 26 augustus 2011

Tinie Tiny Shoplog



Vandaag een shoplogje voor jullie en niet op de manier die jullie gewend zijn (a). Deze keer doe ik het in de vorm van een fotoverslagje. Ik ben vanmiddag eventjes de stad in geweest voor wat kleine boodschapjes, maar zodra ik een v&d en kruidvat en al dat soort winkels zie, moet ik altijd gewoon even naar binnen ;) Op de foto hierboven kun je al zien wat mijn aankopen zijn, benieuwd naar wat het mij heeft gekost?? Lees dan even verder....
Als eerste beginnen we met mijn aankopen bij de Kruidvat. Jullie zullen ongetwijfeld allemaal wel weten dat er op het hele Andrelon assortiment de aanbieding 2+2 gratis is. Natuurlijk kon ik dit niet laten liggen, aangezien ik een Andrelon lijn gebruik voor mijn haar (zie mijn laatste opgemaakt filmpje voor meer info).


Ik kocht dan ook 2 keer het iedere dag 1 minuut masker van de Care & Repair lijn en 2 keer het haar serum van dezelfde lijn. Het masker gebruik ik al, maar gaat redelijk snel op (ook al gebruik ik hem maximaal 3 keer in de week). Wat betreft het serum is dit de eerste keer dat ik het ga gebruiken en ik ben dan ook erg benieuwd of het nog iets extra's gaat toevoegen. Het masker kost los €3,99 en het serum kost €4,99

Verder heb ik bij de Kruidvat nog 2 parfums gekocht: Beyonce Heat Rush en Replay Jeans Spirit! Het parfum van Beyonce had ik al in een klein formaatje 15 ml, maar omdat deze zo goed als leeg is en ik het een erg lekker luchtje vind, heb ik besloten de grote versie te kopen. Deze kost €24,99.


Het luchtje van Replay is een nieuwe in hun collectie en vond ik op het eerste gezicht lekker ruiken, omdat ik nog niet helemaal weet wat ik van dit parfum vind, heb ik een klein flesje (20 ml) gekocht en deze kost €13,99.

Ook ben ik nog even bij de Sephora langs gegaan, want daar ging ik eindelijk iets kopen wat ik al een tijdje graag wil hebben. Het BareMinerals Try. Believe. Love. 6-piece starter kit, een vriendin van mij gebruikt de BareMinerals producten en is er super enthousiast over, dus ik dacht nou laat ik dat ook eens gaan proberen en aangezien het nu bij de Sephora 20% korting is op 1 product en 30% op 2 of meerdere producten. Ik ben dus heel benieuwd naar deze starter kit en kijken of ik net zo enthousiast word als mijn vriendin. Deze kit kost normaal €22,35, maar nu met de 20% korting was het €17,88.


En als tweede heb ik nog een OPI nagellak gekocht in de kleur La Paz-itively, een fel roze kleurtje. Deze was natuurlijk niet in de aanbieding (behalve dan de 15% standaard korting) en koste mij €11,86.


Dit was het voor mijn korte shoplogje, over de laatste 2 producten kunnen jullie sowieso nog een review verwachten en misschien ook nog wel over het serum.. Wie weet ;) Laat me weten wat je ervan vindt en of je nog eventuele requests hebt ;)

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten