zondag 7 augustus 2011

Welkom bij Parels en Beauty

Hoi Allemaal,

Sinds vandaag ga k beginnen met het starten van een blog. Sommige kennen mij misschien al van mijn Youtube kanaal, maar omdat ik niet iedere dag de mogelijkheid heb om een filmpje te maken, leek het mij heel leuk om een blog te maken. Schrijven doe ik graag en als ik dit dan kan combineren met mijn andere hobby: beauty, is dat natuurlijk helemaal leuk :)

Ik ben dan ook van plan om dagelijks een artikel te plaatsen en natuurlijk blijf ik ook nog zo nu en dan een filmpje maken dat hoop ik zo 1 tot 2 keer in de week te kunnen doen. Op mijn blog komen met name reviews van producten, maar ook looks, nog meer onderwerpen die ik nog niet ga verklappen en naast beauty ook een beetje fashion. Kortom, hopelijk genoeg leuke dingen die jullie veel leesplezier mogen bezorgen!

Tot snel,
xo Jasmijn

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3124397/parels-en-beauty?claim=kcafazksaf2">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten