maandag 8 augustus 2011

Top 5: Meest gebruikte zomer make up producten


De top 5 is een onderwerp dat ik een keer in de zoveel tijd (denk aan om de week of om de 2 weken) wil laten terugkomen. Hierin laat ik jullie dan mijn top 5 van een bepaalde soort make up zien of mijn top 5 boeken, favoriete haarstijlen enzovoorts. Benieuwd waarom deze producten mijn top 5 dit keer zijn, lees verder ;)
Dit keer heb ik 5 make up producten uitgekozen die ik gedurende de hele maand Juli eigenlijk alleen maar gebruikt heb. Zoals je al wel op de foto kunt zien, zijn het producten waar je een hele look mee kunt maken ;) We beginnen met het eerste product.

Bourjois Bio Detox organic
Dit poeder belooft je een egale en matte teint voor 8 uur lang. Nou ik moet eerlijk zeggen dat doet ik niet, maar het is alsnog een heel fijn poeder. Hij egaliseert mijn huid op zich wel gewoon precies goed, maar de matterende werking merk ik er nou niet zo van. Gelukkig hebben we natuurlijk wel weer andere middeltjes om een glimmend effect tegen te gaan en daarvoor gebruik ik de translucent powder van de Essence 50's girls collectie en die matteert mijn huid gewoon perfect ;) Maar terug naar dit poeder, het is de perfecte kleur en blijft goed zitten en voelt lekker aan op mijn gezicht, niet cakey of plakkerig of alsof ik een mega laag foundation op heb :)


Catrice Mineral Soft Powder Rouge (120 Wild Rose)
Deze blush vind ik echt ideaal! Het is een mooie kleur, die eigenlijk overal bij past en ook nog een heel klein shimmertje om het geheel een beetje een zomerse glow te geven. Helaas zijn dit soort blushes niet meer te koop, deze komt nog uit het oude Catrice assortiment.


Too Faced Look of Love (Silk Teddy, Totally Toasted en La Vie en Rose)
Dit palletje is geweldig, in 1 woord! Het bevat 2 super mooie kleuren oogschaduw en een barbie kleurige blush. Je kan gewoon een naturel oog maken voor overdag, maar door de oogschaduw wat sterker aan te zetten kan je er ook een smokey eye mee creƫren, ideaal dus. Ook heel handig voor op vakantie, het is 1 dingetje en deze kleuren staan praktisch iedereen: simpel, maar chic ;)


Maybelline Volum' Express One By One Mascara
Deze mascara is (vind ik) geweldig! Hij separeert mijn wimpers echt 1 voor 1 en geeft ze ook nog eens volume. Naast dat hij dat allemaal doet, blijft hij ook netjes de hele dag (no matter what: zweten, regen etc.) zitten en dat is natuurlijk ook een groot voordeel ;)


Dior Addict Lipstick (260 Rose Deshabille)
De Dior Addict Lipsticks zijn een mix van een lipstick en een gloss in 1, super fijn. Ik heb een licht roze kleur, die dus eigenlijk bij iedere look past. Het is ook niet een kleur die overdreven overkomt, maar gewoon netjes en naturel staat en laatste nieuwtje waar ik blij van wordt is dat deze lipstick ook nog eens mijn lippen moisturized :)


Dit waren de eerste top 5 producten. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen, laat me weten wat je ervan vond en eventueel wat jou 5 favoriete zomer make up producten zijn :)

Tot snel xo
Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten