vrijdag 4 november 2011

Shoplog 3/11/2011


Even een klein shoplogje. Ik heb deze week weer wat kleine dingetjes bij elkaar gesprokkeld en ik wilde het wel even aan jullie laten zien, maar ik vind het net iets te weinig om er een filmpje van te maken, dus dan maar in een artikel. Benieuwd? Kijk mee!


Als eerste, iets waar ik eigenlijk het meest nieuwsgierig naar ben. De nep wimpers van de Action, hoe leuk is het dat je voor €0,89 3! pakjes nep wimpers kunt kopen?! Ik had ze al in zoveel filmpjes voorbij zien komen, ik dacht die ga ik ook scoren en toen heb ik maar gelijk 2 pakjes meegenomen. De feestdagen komen er weer aan en dat betekent natuurlijk: FEESTJES! :) En bij feestjes passen nep wimpers prima. Hierover gaan jullie dus nog zeker een review lezen.


De andere winkel waar ik nog ben geweest is de Kruidvat en hier heb ik onder andere dit lekkere geurkaarsje gekocht, ik heb hem gisteravond gelijk aangestoken en hij ruikt heerlijk naar vanille (mijn favoriete geur). En voor een prijs van €1,99 kon ik hem niet laten liggen, ook zijn er nog een heleboel andere geurkaarsen van de Kruidvat in deze glazen bekers.


Een douchegel van Bourjois is ook iets dat ik heb gekocht. Ik ben door mijn voorraad heen en ik wilde er weleens eentje van Bourjois probere, nog nooit gedaan en deze sprak mij het meeste aan van de 3 waar ik uit kon kiezen. Voor deze douchegel betaalde ik €2,99 en het is tegelijkertijd ook een milde scrub, altijd fijn ;)


Bij de Kruidvat was vorige week en deze week ook nog 35% korting bij aankoop van 2 make up producten. Ik had mijn oog al een tijdje laten vallen op de Rimmel London Kate lipstick in nummer 01, Kate haar rode kleur. Maar persoonlijk weet ik nou niet wat ik van een rode lipstick bij mij moet vinden, maar toch omdat het een collecters item is en ik wel een beetje Kate van ben, dacht ik hoppa gewoon doen, we zien wel wat ik ervan vind. Normaal is de lipstick €9,49, maar nu tijdelijk is ie met €2,- korting.


Om toch nog even van die 35% gebruik te maken, koos ik ervoor om nog een simpel lakje van Essence mee te nemen. Een colour & go lakje in de kleur 32 Gold Rush, dit is wel een mooie basis voor de goude glitter lak uit het vernieuwde assortiment van Essence. De Essence Colour & Go nagellakjes kosten altijd €1,29. Een lekker prijsje dus ;)


Hebben jullie de afgelopen tijd nog lekker geshopt?


Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten