vrijdag 18 november 2011

Rimmel: Lasting Finish by Kate Lipstick, 01


Een tijdje terug konden jullie al zien dat ik een nieuwe lipstick heb gekocht, eentje uit de nieuwe Kate collectie voor Rimmel. Ik denk dat jullie de afgelopen tijd al op veel verschillende blogs een van deze lipsticks en andere producten uit de nieuwe collectie voorbij hebben zien komen en daarom zal ik het ook vrij kort houden ;) Kate mocht een collectie lipsticks ontwerpen voor Rimmel, aangezien zij al 10 jaar het gezicht is van verschillende campagnes. Uit deze collectie heb ik de Kate kleur, de fel rode. Benieuwd? Klik verder voor de foto's.

Ik geef gelijk maar even toe, dit is de allereerste rode lipstick die ik ooit in mijn leven gekocht hebt. Waarom zou je denken? Nou omdat ik altijd vind dat rood mij er een beetje trashy laat uit zien. Maar toen ik deze kleur zag, dacht ik toch zoiets van ach waarom ook niet? Het is een mooi collecter's item en ik dacht, ik moet het gewoon een keer proberen, dus vandaar ;)



De kleur is echt FAN-TAS-TISCH! ik vind het zo'n ongelooflijk mooie kleur en ik ben heel blij dat ik hem heb gekocht :) En ik ben er achter dat ik deze kleur best kan hebben, andere mensen reageerden er ook positief op en dat is natuurlijk altijd wel een goed teken. Beneden kun je nog wat foto's zien.



De kwaliteit van de lipstick is ok heel goed, hij blijft een lange tijd goed zitten en zelfs als je drinkt of eet, blijft de kleur ook keurig zitten. Ik ben echt super blij met deze aankoop en draag hem dan ook zeer regelmatig.
De Rimmel Kate lipsticks zijn te koop bij alle filialen waar Rimmel te koop is (Kruidvat, Etos, Da etc.) voor een prijs van €9,49.

Hebben jullie al een kijkje genomen bij deze nieuwe collectie?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten