dinsdag 15 november 2011

Terug van weggeweest

Hoi allemaal,

Ik wilde jullie even laten weten dat ik weer terug ben. Degene die mijn blog regelmatig bezoeken is het misschien opgevallen dat ik al ongeveer anderhalve week geen posts of filmpjes meer heb geplaatst. Dit komt niet omdat ik het niet leuk meer vind om te doen, integendeel juist! Ik vind het onwijs leuk om met beauty bezig te zijn en to be honest, iedere keer dat is iets nieuws ontdek of hoe meer artikelen of filmpjes ik maak, hoe leuker ik het ga vinden :)

Het is de laatste tijd alleen enorm hectisch met name als ik naar mijn school kijk. Ik volg nu een opleiding en hier heb ik het vak Wiskunde. Het enige nadeel is dat als ik dat vak het eerste semester niet haal ik van de opleiding af moet en dat zou ik echt niet willen. In mijn eerste tentamen week heb ik al een onvoldoende gehaald, wat betekent dat ik nog 1 kans heb om het te halen en daar gaat dan ook uiteraard heel veel tijd en energie in zitten. Dit is dus een grote reden voor mijn afwezigheid en naast Wiskunde zijn er natuurlijk ook nog alle andere vakken en projecten. Behalve school probeer ik ook nog wel een enigzins sociaal leven te hebben en eigenlijk is het dan zo dat ik iedere vrije minuut van school of met vrienden ben of je kunt me vinden in de sportschool. Sporten is voor mij een enorme uitlaatklep en als ik daarmee bezig ben, vergeet ik gewoon even alles en dat is echt een heerlijk gevoel!

Nu terug naar waar het om gaat ;) Ik ga door, no matter what, met bloggen omdat ik het simpelweg heel erg leuk vind! Ik durf niet te beloven dat ik iedere dag een artikel zal plaatsen, maar zeker wel wat regelmatiger in de week en het liefst probeer ik dan ook iedere week tenminste 1 filmpje te maken.
Hopelijk blijven jullie mijn blog allemaal volgen en vinden jullie het ook leuk, want dat is natuurlijk het belangrijkste ;)

Tot heel heel snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten