zaterdag 26 november 2011

Vive La France


Afgelopen week ben ik 2 en een halve dag naar Frankrijk geweest samen met mijn moeder voor een aantal afspraken die we daar hadden. Ik had mijn camera meegenomen en natuurlijk wat foto's gemaakt en het leek mij wel leuk om jullie een beetje een impressie te geven en natuurlijk mijn geshopte items te laten zien.

Ik ben wel een fan van het Frankrijk, een heerlijk land om in de zomer vakantie te vieren. Het kent genoeg mooie plekjes waar ik volop van kan genieten. Deze week was ik in de buurt van Carcassonne, een heel mooie oude stad. Ik heb de stad dit keer niet bezocht, maar ik ben er al een keertje geweest dus het was ook niet nog een must om er langs te gaan. Wel ben ik nog een ochtend/middag in Toulouse geweest, de studenten stad van Frankrijk en dat was ook duidelijk te zien. Overal waren studenten en jonge mensen, heel gezellig dus. Helaas was de dag dat ik in Toulouse was mijn batterij leeg :( dus hier heb ik geen foto's meer van. Nou ik heb wel weer genoeg gepraat, over naar de foto's ;)


Room service diner, jammie :)

De heerlijke Palmolive douchegels die we hier in Nederland niet hebben, helaas

Het bed in het ontzettend leuke hotel.

Een heerlijk licht alcoholisch drankje, mijn nieuwe favoriet!


Gaufres avec Nutella, do I need to say more?




Wat is een land waar je nooit snel genoeg van krijgt?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten