woensdag 16 november 2011

Essence Colour & Go in 32 Gold Rush


In dit shoplog artikel kon je ook lezen dat ik een nagellak had gekocht van de Essence Colour & Go collectie. Ik was op zoek naar een lakje dat als goed als basis voor een ander Essence lak, namelijk 67 Make It Golden. Dit is een gouden gitterlak uit de vernieuwde nagellak collectie. De kleur die mij wel geschikt leek, is 32 Gold Rush, een mooi goud kleurtje. Benieuwd naar de swatches en mijn mening? Lees gezellig mee ;)


Ik had eerlijk gezegd niet enorme hoge verwachtingen van deze lak, aangezien ik ook niet mega enthousiast was over eerdere Colour & Go lakjes van Essence heb gehad. Maar deze kleur is echt heel mooi! De lak dekt goed, en dekt ook goed na slechts 2 laagjes (nou doen de meeste lakken dit wel), maar dit was voor mij even een verassing.


Naast dat ik blij verrast was met het resultaat van de kwaliteit, is het ook de perfecte basis kleur voor mijn glitter lak Make It Golden. Het resultaat hiervan kun je zien op mijn ringvinger, ik heb hier 1 laagje van de glitterlak aangebracht en ik moet zeggen dat ik het een prima effect vind hebben. Veel beter dan alleen de gouden glitter, want dan is er bijna niets te zien behalve een blanke nagel en hier en daar wat glitters. Dit spiced het net allemaal een beetje op en dat vind ik altijd leuk!


Jaja, ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en misschien heeft dit mij wel overgehaald om in de komende tijd nog meer Essence Colour & Go nagellak te halen, want kom op €1,29 voor een nagellak en als die dan ook nog goed is? Wie wil dat nou niet?! Essence is te koop bij de Kruidvat (wat iedereen inmiddels, ongetwijfeld wel weet ;))

Wat vinden jullie van de Essence Colour & Go lakjes?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten