dinsdag 1 november 2011

NOTD: Maybelline 05 Extreme Blackcurrent


Ik dacht dat het wel weer eens tijd was voor een Nail Of The Day en daarom vandaag een kleurtje van Maybelline uit de Forever Strong Pro 7 Days collectie. Het is een mooie heel donker paars, dus ook prima geschikt voor de herfst ;) Benieuwd naar de swatches? Kijk snel verder.


Toen ik deze kleur zag liggen in de winkel vond ik hem er al heel mooi uitzien. Lekker donker, maar toch niet zo donker dat het praktisch zwart zou kunnen zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat de kleur eenmaal op mijn nagels best wel tegen valt. In het flesje lijkt de kleur een stuk paarser dan dat het overkomt op de nagels. Na een laagje zie je nog wel heel duidelijk de paarse kleur, de lak dekt ook in principe wel goed na 1 laagje, maar om het helemaal af te maken en te "perfectioneren" vind ik een tweede laagje wel zo mooi. Na het tweede laagje zie je wel dat de donker paarse kleur wel heel donker wordt en tja wat vind ik daar nou van?



In eerste instantie vond ik het niets, maar nadat ik Extreme Blackcurrent een tijdje op mijn nagels had, werd ik langzamerhand wel wat positiever. De extreem donkere kleur valt eigenlijk best wel mee in het daglicht, dan zie je ook nog wel duidelijk de paarse kleur van de lak en daar ging het mij natuurlijk om.
Afterall, ben ik toch wel heel blij met deze nagellak. De kwaliteit is echt perfect, hij belooft 7 dagen te zitten nou is dat niet geheel het geval, maar hij blijft zeker 5 dagen zonder te chippen netjes zitten. Het is een hele mooie kleur voor het najaar en ook al is de trend met name blauw dit seizoen, toch vind ik ook deze kleur prima passen ;) De Maybelline nagellakken zijn te koop bij alle winkels (etos, da, Kruidvat) die Maybelline verkopen voor een prijs van €7,99. Een prima prijs voor een prima lakje, zeker een kijkje nemen waard!

Heb jij al is een Maybelline nagellak geprobeerd en wat vind je ervan?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten