vrijdag 25 november 2011

Mavala, 175 Platinum Marble


Mavala is een nagellak merk dat misschien niet veel van jullie kennen. Het is moet ik ook eerlijk zeggen, niet mega bekend. Maar desondanks wilde ik toch een artikel schrijven over de kleur die ik heb gekocht. Namelijk Platinum Marble, een hele mooie platina, taupe, marmer achtige kleur.


De kleur sprak me niet direct aan eigenlijk, maar de verkoopster in de winkel kwam naar me toe en zei dat Mavala wat nieuwe kleurtjes had en deze was daar 1 van. Ik dacht nou ja, ook al is het niet liefde op het eerste gezicht, ik neem hem gewoon en we zien wel wat het wordt.


Toen ik hem aanbracht voor de eerste keer was ik gelijk enthousiast! Ik vind het echt een super kleur, best wel apart en gewoon heel mooi en klassiek. Prima voor het winter seizoen ook, aangezien hij toch wel een metallic/shimmer finish heeft. De lak dekt al goed na 1 laagje, maar na 2 zit ie er gewoon perfect op en ook de kwaliteit is erg goed. Ik heb de nagellak zonder topcoat gedragen en hij bleef toch zeker wel 2 a 3 dagen zitten zonder te chippen. Nou dat vind ik erg positief, aangezien ik toch wel vaak om de 3 dagen mijn nagels weer van een ander kleurtje voorzie ;)


Ik heb super blij met dit lakje en het is een mooie toevoeging op mijn andere Mavala lakjes. Mavala is oa te koop bij DA drogisterijen en ook bij de Douglas, voor een flesje betaal je €4,95 en dit heeft dan een inhoud van 5 ml. Ja het is natuurlijk niet heel goedkoop voor zo'n klein flesje, maar aan de andere kant het is wel een goede kwaliteit nagellak en zeg nou zelf al die grote flesjes die we kopen en die nog duurder zijn, gaan nooit van ons (mijn, in ieder geval) leven op!

Hebben jullie weleens van Mavala gehoord?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten