maandag 24 oktober 2011

Mijn Beauty Moment


1 Keer in de week heb ik mijn eigen beauty moment, waarin ik mezelf een beetje lekker verwen. Mijn beauty moment is maandagavond, op deze avond neem ik lekker even de tijd voor mezelf en geef ik mezelf een lekkere behandeling waar mijn huid weer helemaal van oppept. Benieuwd naar mijn "treatment"?

Een beauty behandeling is natuurlijk iets dat heerlijk en goed is voor je huid. Voordat je gaat beginnen is het belangrijk om je huid schoon te maken, hiervoor gebruik ik mijn Clinique Facial Soap. Even lekker alle make up er af boenen en wassen. Om ervoor te zorgen dat al je poriën lekker open springen, neem ik een lekker stoombad (nou ja, alleen voor m'n gezicht dan). Ik kook water en dat doe ik vervolgens in een grote bak, waar ik vervolgens boven ga hangen voor ongeveer 10 minuutjes. Wel doe ik dan altijd een handdoek over mijn hoofd, zodat de stoom echt op mijn gezicht komt in plaats van dat het langs mijn gezicht vliegt.


Nadat ik lekker gestoomd hebt, dep ik het natte van de stoom weg, maar zorg er wel voor dat mijn neus en neusvleugels nog vochtig zijn. Dit doe ik zodat ik gelijk een neus poriën strip kan opplakken, terwijl ik voor de rest van mijn gezicht een comedone drukker gebruik om mijn mee-eters en puistjes uitknijp.

foto van Famous Life

Als alles helemaal verwijdert is, breng ik altijd een lekker maskertje aan en kijk ik GTST en dan geniet ik van 2 in 1. Als laatste breng ik een lekkere moisturizer aan en daarvoor gebruik ik de Clinique Dramatically Changing Moisturizer.


Voor de rest van de avond kan ik alleen nog maar genieten van mijn baby zachte, schone, lekker ruikende facial die ik heb gedaan. Met een lekker kopje thee erbij en een leuke film of serie op, ja helemaal mijn ideale avond!

Hebben jullie ook een facial treatment die jullie bij jezelf doen?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten