maandag 3 oktober 2011

Handig Ding, Zo'n Wattenstaafje


Dat een wattenstaafje een multifunctionele bedoeling heeft wisten waarschijnlijk een heleboel mensen al. Als eerste functie (en ik denk ook wel dat de meeste mensen het hiervoor gebruiken) is het "schoonmaken" van je oren. Helaas, is het zo dat je je oren er eigenlijk helemaal niet schoon van worden. Door een wattenstaafje te gebruiken duw je het oorsmeer alleen maar verder je gehoorbuis in, dus uiteindelijk lost het niets op.

Hiernaast kun je een wattenstaafje ook gebruiken om bijvoorbeeld foutjes die je hebt gemaakt met make up weg te halen of om puisten mee uit te knijpen (de meest hygiƫnische manier om puistjes uit te knijpen). Je kunt het natuurlijk ook gebruiken om de randjes netjes maken rondom je pas gelakte nagels. Vandaag kwam ik er echter achter dat ik het ook prima kan gebruiken om restjes vloeibare of gel liners mee weg te halen.
Vloeibare en gel eyeliners zijn altijd moeilijk te verwijderen, zelfs al gebruik je verwijderaar voor waterproof remover. Het laat bij mij altijd alsnog een klein, dun zwart lijntje achter. Ik dacht ineens, kom laat ik een wattenstaafje gebruiken met een beetje remover en dat heb ik gewoon langs mijn wimperrand gehaald. Wat als resultaat gaf dat het gewoon helemaal verwijdert was.

Op zich dus niet heel veel spetterends, maar mocht je nou hetzelfde probleem kennen, kan dit een goede oplossing zijn ;)

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten