woensdag 26 oktober 2011

Garnier Pure Active SOS Stick


Afgelopen week had Kruidvat waarbij je bij aankoop van 1 Garnier product 30% korting kreeg, bij 2 40% en bij 3 of meer producten 50% korting kreeg. Nou dat is natuurlijk een zeer aantrekkelijk aanbod en ik kon daar natuurlijk weer geen nee tegen zeggen. Ik moest me inhouden en mocht van mezelf alleen iets kopen dat ik echt nodig had en tadaa dat was dit product. Je zou denken hoe kan je zo snel al een review klaar hebben? Nou het is natuurlijk niet voor niets een SOS product ;)


Laat ik gelijk maar met de deur in huis vallen: het is een ge-wel-dig goed product! Echt waar, ik had afgelopen week erg veel last van puistjes die hier en daar uit het niets op kwamen zetten en wij vrouwen (jonge meiden) hebben hier natuurlijk helemaal geen zin in. Dit product is daarvoor echt DE perfecte uitkomst. Het beweert dat het binnen 5 uur de roodheid en het puistje zelf vermindert, nou ik kan ze geen ongelijk geven.


Op de dag dat ik het in huis heb gehaald, heb ik het nog diezelfde avond voor het slapen aangebracht op verschillende opkomende of er al zittende nare puistjes. De volgende dag werd ik wakker en echt waar het was gelijk een stuk minder. De roodheid was zowaar verdwenen samen met de nog opkomende puistjes, de puistjes die er al zaten waren ook echt een stuk minder geworden. Vandaar dus al mijn o zo snelle review, dit product is echt een toppertje!


Het is een doorzichtige gel met op zich een goede geur, niet een nare vieze geur, maar gewoon ergens heel fris. De Garnier Pure Active lijn is speciaal ontworpen voor de jongere, onzuivere huid en naast deze SOS stick zijn er nog veel meer producten te vinden (o.a. een scrub, face wash en dagcreme). Ik vind dit zeker een aanrader voor meiden en misschien ook wel jongens (je weet maar nooit) die last hebben van een onzuivere huid. Garnier is te koop bij verschillende drogisterijen, ik heb de mijne bij Kruidvat gekocht. Orgineel kost deze stick €7,99 maar met de 30% korting die ik had betaalde ik slechts  €5,59. Nou dat is dan toch best weer een aardig voordeel. Ben je nieuwsgierig geworden, ga dan zeker eens een kijkje nemen ;)

Wat voor huidverzorging producten gebruik jij?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten