zondag 23 oktober 2011

Dr van der Hoog Honing Peel-Off Masker


Een masker, wie gebruikt het niet? Om af en toe is lekker te ontspannen en ervoor te zorgen dat je gezicht lekker zacht aanvoelt en natuurlijk gereinigd is. Laatst heb ik het honing peel-off masker van Dr van der Hoog gebruikt en in dit artikel zal ik jullie vertellen wat ik ervan vind. Is het een deal or no deal?


Een honing masker dan denk aan een heerlijk zoete geur die mijn gezicht super duper zacht gaat maken. Toen ik het masker aanbracht op mijn gezicht kwam ik er sowieso achter dat die heerlijke zoete geur plaats maakte voor een bittere, vieze, dus niet lekker ruikende geur en heel heel heel ver kon je wel een vleugje honing ruiken. Dat was dus wel even een nadeel.


Je moet het masker 15-20 minuten laten inwerken en in die tussentijd transformeert het masker van een vloeibare substantie naar een dun hard doorzichtig laagje op je huid. Nadat ik het 20 minuten had laten zitten en ik voelde dat het gehele masker wel hard geworden was, trok ik het eraf. Dit ging wonder boven wonder best gemakkelijk en bovendien vond ik de pijn ook echt meevallen. Ik had een soort hars pijn ingecalculeerd, maar dit was helemaal niet het geval! Na het masker natuurlijk nog wel even lekker mijn gezicht met lauw water afgespoeld en tadaaa jawel een fluweel zacht huidje bleef erover.


Ik moet zeggen dat ik het een heel fijn masker vind. Mijn huid reageert er goed op, het is een masker voor de normale of vette huid en voor de vette T-zone en ik dit klopt wel, want ik heb verder geen last van een droge huid gekregen of van rode vlekken. Pluspunt numero uno. Het tweede positieve is dat het dus gewoon helemaal geen pijn deed om het eraf te halen (althans bij mij niet) en het derde is dat je er echt een lekker zachte huid aan over houdt en ik ook echt wel het gevoel heb dat mijn gezicht lekker gereinigd is. Enige nadeel aan dit masker is de vreselijke geur, nadat je het hebt afgehaald dus even lekker je gezicht goed wassen! Zeker een aanrader dit masker wat te koop is bij o.a. het Kruidvat voor een prijs die volgens mij tussen de €1,50 en €2,- ligt.

Wat voor maskertjes gebruiken jullie vaak?

Tot snel,
xo Jasmijn

2 opmerkingen: