donderdag 27 oktober 2011

Catrice The London Collection


Deze collectie van Catrice is er eentje waar ik al echt een hele tijd naar uit keek. Hoe leuk is het dat er een palette wordt uitgebracht van 4 verschillende wereldsteden waarin oogschaduw en blush zit?! Duh! Heel leuk natuurlijk en de bijpassende nagellakken maken het helemaal af. In dit artikel laat ik jullie The London Collection zien en natuurlijk wat ik ervan vind ;)

Ik heb besloten om een review eens wat anders aan te pakken. In het filmpje hieronder laat ik jullie het palette en de nagellak zien, inclusief de swatches natuurlijk. Omdat een filmpje alleen misschien iets te weinig is, heb ik toch ook nog foto's gemaakt die jullie onder het filmpje kunnen zien.






Blushes van bovenste London Eye, onderste Greenwich.
Oogschaduw van links naar rechts:
City Hall, Globe Theatre, Tower Bridge, Hyde Park, Big Ben, Picadilly Circus.


Het palette kost €6,99 en de bijbehorende nagellak heeft dezelfde prijs als een Catrice nagellak altijd heeft €2,49. Catrice is exclusief te koop bij Kruidvat.

Wat vinden jullie van deze Catrice collectie?


Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten