woensdag 4 januari 2012

Lush Aankopen


Ik denk dat iedereen het na de kerst wel heeft gezien of gehoord dat Lush een 50% korting actie had (heeft) op alle winterproducten. Hoe geweldig is dat?! De actie duurt nog tot 6 januari, maar op de site is alles al uitverkocht op 1 of 2 producten na. Wie weet vindt jij nog wel een lekker zeepje of iets anders in een Lush filiaal. Ben je nou benieuwd wat ik allemaal heb besteld van de wintercollectie, kijk dan even verder ;)

Ik had al een hele tijd wel een aantal producten op mijn lijstje die ik graag zou willen hebben, maar omdat Lush best prijzig is, had ik nog maar niks gekocht. Toen ik echter hoorde van de kortingsactie, pakte ik gelijk m'n laptop en heb wat producten besteld.

Als eerste heb ik de douchegel Snow Fairy gekocht in een flesje van 100 gram en die was nu maar €2,98 en hij ruikt ook echt super lekker!


Dan nu de zepen, ik heb in totaal 4 zepen gekocht die stuk voor stuk heerlijk ruiken, ik heb 3 stukken van 100 gram en 1 stuk van 200 gram. De eerste is Northern Lights zeep en voor dit stuk betaalde ik met de korting €2,98. Deze zeep ruikt heerlijk fris naar citroen en andere citrusvruchten.


Ook heb ik Angels Delight zeep gekocht en deze ruikt naar mandarijn en sinasappel, ook een lekkere frisse zeep. Voor deze zeep betaalde ik €2,25.


Als 3de zeep bestelde ik de Snowcake, ik had hier veel goede reacties over gehoord en ik dacht ach waarom ook niet. En ik heb er helemaal geen spijt van! De zeep heeft een warme geur en volgens Lush doet ie je denken aan versgebakken amandelkoekjes, en oh oh oh wat is ie lekker zeg! Jammie, echt een heerlijk zachte warme geur, i love it! Voor deze zeep betaalde ik €2,75


Laatst, maar zeker niet als minst had ik 200 gram van de Candy Cane zeep besteld. Ik hou echt van de geur van candy canes en deze zeep ruikt gewoon zoooo ongelooflijk lekker, niet normaal. Fris, een beetje mint achtig, maar toch ook weer een beetje spicy. Ik vind het echt DE perfecte combinatie! Voor 200 gram, betaalde ik €4,95


Inclusief de verzendkosten was ik iets meer dan €22,- kwijt, wat ik eigenlijk geen geld vind. Kijk naar al die heerlijke producten die ik er voor terug krijg en daarbij komt dat ik denk ik de komende 3 maanden geen zeepjes of douchegels meer hoef te halen, want ik voorlopig weer even vooruit :)

Hebben jullie nog iets tijdens de Lush sale besteld/gekocht??

Tot snel,
xo Jasmijn

1 opmerking: