donderdag 22 december 2011

Musthave van de Week


Een nieuw "ding" op mijn blog: Musthave van de Week. Iedere week zal ik een musthave plaatsen, iets wat ik heel graag zou willen en dat dan ook op mijn verlanglijstje staat. Van groot tot klein, van luxe tot budget en van beauty tot kleding.

Iets waar ik al een hele lange tijd naar kijk en wat ik ook steeds meer zie voorbij komen, op het internet, bij verschillende youtube guru's, maar ook in tijdschriften en winkels. Het Michael Kors Golden Rose horloge! Woww! Wat een ontzettend mooi en gaaf horloge is dit zeg, als ik er naar kijk dan zou ik hem het liefst zo snel mogelijk willen bestellen. Maar helaas, op dit moment gaan andere dingen voor. Maar alsnog, ik kan ook al genieten van naar het plaatje kijken en erover dromen dat ik hem ooit misschien een keer zal dragen :)

Wat is jou musthave van het moment?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten