zondag 11 december 2011

Beauty Jeejer of Neejer?


In deze serie vertel laat ik jullie iedere week een product zien, dat ik op dat moment een jeejer of een neejer vind. Ik denk dat jullie een jeejer en een neejer zelf ook wel begrijpen, maar toch nog even voor de duidelijkheid een jeejer is een heerlijk, top een echt ja! product en een neejer is een nope, vreselijk, nee! product. Natuurlijk zal ik ook uitleggen waarom ;) Ik zal iedere week ook maar 1 product kiezen, dus het kan of een jeejer of een neejer zijn. Vandaag is het eerste product.



Een absolute echte neejer is de oog make up remover van Odina, die te koop is bij de Action voor een prijs van €0,89. De Action heeft over het algemeen best goede en leuke producten, dus ik dacht nou laat ik de oog make up remover is proberen. De eerste paar dagen ging het wel goed en had ik nergens last van, maar na iets langer dan een week begon de huid van oogleden erg droog aan te voelen en ook de huid onder mijn ogen was heel erg droog. Daarvoor werkte ook mijn oog crème niet en na 2 weken "groeide" er een blaasje op mijn ooglid wat echt niet prettig is. Het trekt enorm en met name als ik mijn mascara verwijder is het prikkelige gevoel vreselijk! Ik ben dan ook meteen gestopt met het gebruiken van dit product en het werd gelijk weer minder.

Dit is natuurlijk niet bij iedereen het geval, want iedereen zijn/haar huid verschilt en reageert dus ook anders op ieder product. Voor mij is dit echt een neejer en de remover belandt dan ook linea recta in de prullenbak!

Heb jij wel is een neejer product gehad?

Tot snel,
xo Jasmijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten